
Fullintegrert
Reprice integreres med din ERP-løsning slik at dataene alltid er oppdaterte og prisendringer kan overføres direkte til nettbutikken. Man kan også integrere eksterne datakilder som Google Analytics og Google Ads for å gi et best mulig beslutningsgrunnlag for justering av priser.

Automatisk prisjustering
Nettbutikkens prisstrategi kan defineres som et sett med regler: “Klokker skal alltid ha en margin på 25%”, “Telefoner skal alltid følge markedspris, med en minimum margin på 5%” eller “Øk prisene med 10% om vi er de eneste med vare på lager”. Endringer kan enten overføres automatisk eller kreve godkjenning.

Manuell prisjustering
Reprice viser deg viser deg alt du trenger å vite for å sette riktig pris på et produkt: Hvor mange har vi på lager? Hvilken pris tar konkurrentene? Hvilken konverteringsrate har produktet? Det er også en rekke funksjoner for å søke, sortere og filtrere i sortimentet, slik at man kan vise produkter med høyest konverteringsrate i en kategori eller produktene fra en produsent med størst avvik til markedspris.

Konkurrentovervåking
Få full oversikt over konkurrenter priser og lagersaldo på dine produkter. Reprice kan integreres med Prisjakt, Prisguiden eller Google Shopping.

Dashboard
Dashboardet viser deg oppdatert statistikk om nettbutikken og viser produkter du bør følge med på: Hvilke produkter har hatt størst vekst siste uke? Hvilke produkter er snart tomme på lager? Hvilke produkter har størst differanse til markedspris?
Kundereferanser

Reprice hjelper oss å gjøre arbeidsdagen mer effektiv med smarte verktøy som gir oss bedre oversikt i et forbrukerstyrt marked
Bjarne Grøseth, Leder nettbutikk

Reprice bidrar til høyere marginer og mer lønnsomhet
Martin Erlandsen, Daglig leder

Reprice sparer oss mye tid og gjør oss mer konkurransedyktige
Ken Andrè Standal, Innkjøper